Hoe heet het spel waarbij je als kleur land moet veroveren?

Het is een spel wat ik vroeger op een Windows 98 computer nog heb gespeeld. Je bent een kleur (bijvoorbeeld rood) en dan zijn er nog andere kleuren (groen. Geel . Oranje. Blauw. Paars). Je hebt allemaal een eigen stuk land en ik (als de kleur rood) moet dan proberen om het hele land rood te maken. Je kunt dan op dingetjes klikken en die maken het land voor jou rood. De andrre kleuren (gespeeld door de computer) proberen dit ook.
Weet iemand hoe dit spel heet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
3.6K

Antwoorden (1)

Het lijkt verdacht veel op het spel Risk

heb het zelf nooit online gedaan maar aan je beschrijving zou dit het haas moeten zijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Helaas! Bij de reacties op de vraag heeft de vraagsteller al aangegeven dat het spel dat hij/zij zoekt niet Risk is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zie het nu inderdaad ook, excuses ;-)