Ik krijg soms als ik op een server op Minecraft ben een foutmelding en hij disconnect dan. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 6 minuten:
en een foto lukt niet... de foutcode is: Internal exception: java.io.IOException: De software op uw hostcomputer heeft een verbinding verbroken.

Erg irritant!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
7K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat het aan je internet ligt.
Je moet ook kijken op wat voor server je zit, zit je op een heel professionele of een eigen bukkit server waar 5 man op kunnen.

Ik denk dat je je .minecraft mapje een keer moet verwijderen.
Dit doe je door naar %appdata% te gaan, dat opent map genaamd roaming met waarschijnlijk allemaal dingen erin. Rechter muisklik op .minecraft en dan verwijder, en dan minecraft weer opstarten. Hij maakt dan automatisch weer een nieuw .minecraft mapje aan.