Kan deze computer FIFA 2015 aan?

Ik sta op het punt mijn computer van 2005 te vervangen voor een nieuwe. Het leek me aangenaam om dan ook FIFA 2007 te vervangen met de allernieuwste. Nu zou ik graag zeker zijn of deze computer voldoende is aangezien mijn hardware kennis niet al te groot is?
Naar mijn mening wel, maar zou graag zeker zijn.

http://www.eldi.be/nl/desktops/medion/desktop-akoya-e4067d

Processor AMD Quad Core A8-6500 3.5 GHz
RAM-geheugen 4 Gb DDR3
Interngeheugen 1 Tb
Besturingssysteem (OS) Windows
Versie OS 8.1
Grafische kaart AMD Radeon HD 8570D

FIFA 2015 minimum
CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 or AMD Phenom X4 9750
CPU Speed: Info
RAM: 4 GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 650 or AMD Radeon HD 5770
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 15 GB

Alvast bedankt!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Deze computer voldoet wel aan de eisen maar is wel aan de dure kant. Je zou kunnen proberen zelf een computer samen te stellen. Er zijn meer dan genoeg sites te vinden waar je onderdelen kunt kopen en tips kunt krijgen om er zelf een te maken. Zelf heb ik een laptop en helaas geen desktop(me ouders kochten deze) maar anders had ik er zelf 1 gebouwd. Je bent dan vele malen goedkoper uit en je kunt zelf kiezen waar je de nadruk op wilt leggen. Wil je veel gamen, dan neem je een goede grafische kaart, wil je juist weer veel video's bewerken dan neem je meer ram geheugen en een betere processor. Ik raad je aan om er zelf 1 te maken maar als je denkt dat dat echt niets wordt dan zou dit een goede optie zijn. Daarnaast hoef jij alleen maar de onderdelen te kiezen en wordt het voor ongeveer 50 euro in elkaar gezet

De PC die je gekozen hebt is verre van een PC om op te gamen. Het zal net aan werken, een volgende FIFA zal je weer een nieuwe moeten. Medion PC (merkbouw sowieso) is slecht uit te breiden. Zelf een PC in elkaar laten zetten bij een webshop met een losse grafische kaart en fatsoenlijke voeding is de betere keuze.

Videokaart optie, indien je videokaart het niet aankan zou ik de software eens installeren van Razor Gamebooster. Deze geeft je videokaart/pc een extra balans en kan je meer uit je PC halen dan je had verwacht. Ikzelf zit door omstandigheden met een oude videokaart Euro Truck Simulator 2 te spelen, dankzij dat ik deze software heb geïnstalleerd heb ik geen grote of zwaardere videokaart meer nodig ! Mijn game speelt zonder problemen en heb de instellingen op hoog staan, dankzij de Gamebooster van Cortex die voor iedereen gratis is te downloaden en kan installeren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100