Hoe krijg ik volledig beeld in FIFA 15?

Ik heb FIFA gekocht alleen hij wil niet naar full screen, zelf in de instellingen staat hij op full screen maar zodra hij start gaat hij in venster mode.
F11 en CTRL+Enter al geprobeerd en alle update's zijn recent.

Heb een i5 3.4 ghz met een GeForce GTX 660 TI PE 2GB en moet dus genoeg zijn.

Speel op een 1920x1080 scherm en zo is mijn resolutie uiteraard ook.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Een optie is om de default ini te veranderen (standaard Resolutie)

C:\Program Files (x86)\Origin Games\FIFA 15\fifasetup\fifasetup_default.ini

Tweede optie± is Origin Ingame uitschakelen.

Een veelkomende verkeerde instelling is dat teamviewer aanstaat, zet deze uit.