Hoe zorg ik er voor dat Battlefield 3 het niet meer sloom doet?

Ik heb vorige week Battlefield 3 gekocht.
Ik installeerde Battlefield 3 op mijn laptop en hij doet het heel erg sloom

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat zijn de specificaties van jouw laptop/pc en hoeveel schijfruimte heb je nog vrij?

Antwoorden (1)

Ten eerste software-matig kijken of je het kan oplossen:
Draaien geen onnodige processen op de achtergrond (zoals anti-virus), zo ja, deze uitschakelen.
Zitten er geen overbodige/ongebruikte applicaties op jouw laptop?
Applicaties grondig verwijderen (bijv. dmv. Revo Uninstaller).
Eventueel hele besturingssysteem opnieuw installeren (en alleen programma's/applicaties er op zetten die je echt nodig hebt).

Heeft het software-matig niets tot weinig uitgemaakt, dan het probleem hardware-matig aanpakken:

Onderdelen kopen die jouw laptop sneller maken zou wat kunnen uitmaken, zoals een SSD ipv. HDD, meer werkgeheugen (SO-DIMM).

Heeft het laatste ook weinig tot niets uitgemaakt (wat ik me nauwelijks kan voorstellen) zit er niets anders op dan een andere/duurdere/betere laptop te kopen.

Ps. je kan de grafische eigenschappen van de spel verlagen, dan gaat het wel beter, maar dat gaat ten koste van de mooie graphics/kwaliteit die het spel bied, raad ik niemand aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb 197 GB over