Hoe zorg ik er voor dat Battlefield 3 het niet meer sloom doet?

Ik heb vorige week Battlefield 3 gekocht.
Ik installeerde Battlefield 3 op mijn laptop en hij doet het heel erg sloom

Weet jij het antwoord?

/2500

Ten eerste software-matig kijken of je het kan oplossen: Draaien geen onnodige processen op de achtergrond (zoals anti-virus), zo ja, deze uitschakelen. Zitten er geen overbodige/ongebruikte applicaties op jouw laptop? Applicaties grondig verwijderen (bijv. dmv. Revo Uninstaller). Eventueel hele besturingssysteem opnieuw installeren (en alleen programma's/applicaties er op zetten die je echt nodig hebt). Heeft het software-matig niets tot weinig uitgemaakt, dan het probleem hardware-matig aanpakken: Onderdelen kopen die jouw laptop sneller maken zou wat kunnen uitmaken, zoals een SSD ipv. HDD, meer werkgeheugen (SO-DIMM). Heeft het laatste ook weinig tot niets uitgemaakt (wat ik me nauwelijks kan voorstellen) zit er niets anders op dan een andere/duurdere/betere laptop te kopen. Ps. je kan de grafische eigenschappen van de spel verlagen, dan gaat het wel beter, maar dat gaat ten koste van de mooie graphics/kwaliteit die het spel bied, raad ik niemand aan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100