Werkt Counerstrike Global offensive op macbook pro?

Ik wil de game downloaden via steam en volgens steam zou dit spel moeten werken. Maar na enkele ervaringen ben ik ervan overtuigd dat somige spellen (ook al staat het zo aangegeven) niet op macbook werken.

Processor 2,5 GHz Intel Core i5
Geheugen 4 GB 1600 MHz DDR3
Videokaart Intel HD Graphics 4000
Software OS X 10.9.4 (13E28) (Altijd up-to-date)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Gaat makkelijk , heb dezelfde specs op mn macbook Pro met alleen meer geheugen (8GB) en speel m sinds het begin zonder problemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus het werkt zonder problemen? Want ik kocht niet zo lang geleden de game "Rust". Die zou moeten werken op mac maar uiteindelijk nadat ik er 20 EURO aan had uitgegeven bleek die toch niet te werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met global offensive moet je geen problemen hebben :)
Misschien dat je niet alle settings op high kunt zetten , maar dat zal het enige zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bekijk deze link op youtube , deze gast heeft precies dezelfde specs als jouw. https://www.youtube.com/watch?v=Lo2O0jSPgJM