Nee meestal niet goedkoper. Vaak garanderen ze wel dat je het spel dan ook echt de dag van release ook in huis krijgt en vaak zonder in de wachtrij te staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klinkt goed, ik denk niet dat het nog goedkoper wordt, misschien een jaar later. GTA blijft poulair dusja.

Andere antwoorden (2)

Ze kosten evenveel maar bij de meesten krijg je nog iets bij (dlc's die maar een paar maanden later verkrijgbaar zijn die dan 10 euro kosten, sleutelhangers, t-shirts) dus er is wel een voordeel maar de prijs blijft hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het hangt ervan af van welke uitgever en welke game het is.

Er zijn er die extra's geven, zoals vermeld, maar later dan als extra moeten aangeschaft worden door mensen die geen pre-orders hebben geplaatst.

Soms krijg je een Skin, achievement of poster die enkel te krijgen is via pre-orders en dus kan doorverkocht worden aan iemand die het niet heeft en dat kan soms wel wat geld opleveren.

Ik zal maar een voorbeeld geven van de WoW-figuurtjes die ze bij The Lich King als extra bonus gaven (als ik het juist heb, ofwel was het The Burning Crusade) en tijd later voor grof geld weer op Ebay verkocht werden.