Hoe kan je spelletjes downloaden op de nitendo dsi?

Ik wil heel graag minecraft spelen op de dsi en ook paar andere games.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

minecraft voor dsi is er niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://www.google.nl/search?q=minecraft+nintendo+ds&rlz=1C1PRFB_nlNL484NL484&espv=2&tbm=isch&imgil=w1SuJIJjoTxPLM%253A%253BjYV1KGhgFGKFrM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fjanitoalevic.deviantart.com%25252Fart%25252FMinecraft-Nintendo-DS-Edition-DScraft-394497767&source=iu&usg=__Fc3fQVZtDmSExFBGudPtQeqVX5s%3D&sa=X&ei=_N3wU__lB4ev0QWktoD4DQ&ved=0CCUQ9QEwAA&biw=1164&bih=848#facrc=_&imgdii=_&imgrc=w1SuJIJjoTxPLM%253A%3BjYV1KGhgFGKFrM%3Bhttp%253A%252F%252Ffc04.deviantart.net%252Ffs70%252Ff%252F2013%252F231%252F2%252Fb%252Fminecraft_nintendo_ds_edition__dscraft__by_janitoalevic-d6ivgfb.png%3Bhttp%253A%252F%252Fjanitoalevic.deviantart.com%252Fart%252FMinecraft-Nintendo-DS-Edition-DScraft-394497767%3B500%3B451 Dit is een foto er van op Google. En veel mensen op YouTube hebben er een video van op de Nitendo DSI. Hoe kan het dat het er niet is? Misschien heb ik het fout.
Hallo,
Het lijkt erop dat minecraft voor de DS inderdaad geen echt spel is. De video die ik zag op YouTube was meer een demonstratie voor de mogelijkheid voor minecraft op de DS.
Misschien zijn er een aantal slimme hackers die minecraft op een DS kunnen laten draaien, maar dat zal nog wel even duren.
Wat betreft de andere spellen:
Als je een DSi hebt kun je naar het winkelkanaal gaan en spellen kopen via creditcard of via pre-paid die je bij de speelgoedwinkel kan kopen, maar dat wist je waarschijnlijk al. Bovendien zijn dit niet dezelfde spellen als die in de winkel in de schappen liggen.
Daarvoor zal je een flashkaart nodig hebben zoals een R4 of TTDS. Dan kun je vanaf internet spellen downloaden en ze op het kaartje zetten.
Als je dus geen flashkaart hebt zal je er eentje moeten kopen. Ze zijn niet zo duur, reken maar op 40 euro, als je er eentje wil die ook op de DSi werkt.
Als je wel al een flashkaart hebt hoef je ze dus alleen te downloaden en erop te zetten. Als je niet weet hoe dat moet zou ik de vraag opnieuw op deze site zetten maar dan anders.
Veel succes met de DS!