Kan mijn laptop black ops fatsoenlijk runnen?

Hallo,

Ik heb de volgende laptop aangeschaft (klik link)
http://tweakers.net/pricewatch/350564/msi-classic-cr61-2m-214nl/specificaties/

Ik zou graag willen weten op mijn laptop het spel 'Call of duty: black ops' aankan.
Ik heb geprobeerd er via de site http://systemrequirementlab.com/ achter te komen, maar die gaf aan dat ik geen videokaartgeheugen heb .. dus beetje vreemd.

Hopelijk kan ik een antwoord krijgen :)

Mvg,
K

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.notebookcheck.nl/Intel-HD-Graphics-4600.98956.0.html Even scrollen naar BO2, kan dus op laag met lage resolutie. https://www.youtube.com/watch?v=bzM7Cb0RlFg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je geheugen en processor kunnen dit makkelijk aan, maar je videokaart is inderdaad nogal zwak. Mijn gevoel (zegt niet alles) zegt dat je dit met alles op low net kunt draaien. Het blijft een gok.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Allemaal bedankt voor de reacties. Sorry maar ik heb niet heel veel ervaring met gamen op laptop. Op lage resolutie, wat houd dat precies in? Is dat erg slecht of valt dat wel mee. En MrTomaat , op de door u aangegeven site, zag ik dat het ook kan op gemiddelde resolutie?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
MrTomaat, Ik zie nu pas het youtube filmpje, super bedankt! Ik zie dat de kwaliteit nog wel te doen is, geen hd maar prima. Ik zal nog wat andere filmpjes kijken. Nogmaals bedankt!

Het beste antwoord

Je processor en geheugen zouden makkelijk kunnen draaien, alleen de videokaart ( Intel Graphics HD 4600) zou het moeten kunnen draaien op lage resolutie.
Dus verwacht niet dat je het spel kan spelen op hoge resolutie. Ook zal het maximaal ongeveer 60 tot 70 FPS aankunnen. (Wat redelijk is voor een schietspel)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt. Ik zal het spel maar gewoon kopen en uit proberen of de kwaliteit goed is.

Andere antwoorden (1)

Ja deze laptop kan het black ops zeker runnen. Black ops is al een aantal jaar oud en met een i5 processor, die het goed doet voor games, en de andere specificaties en een laptop van 540 euro mag je er zeker weten van uitgaan dat hij het doet.