Waarom blijven mijn games op 60FPS gelimiteerd terwijl ik dat heb uitgezet?

Ik heb gisteren gebruik gemaakt van MSI Afterburner om mijn FPS te limiteren op 60FPS. Zelfs met het resetten van de instellingen bleef werd hij niet hoger dan 60FPS. Ik heb het programma verwijderd en het leek verholpen te zijn totdat ik het spel opnieuw starten en leek de limit terug te zijn. Heeft iemand enig idee waar ik dit kan resetten of ergens uit cache data kan verwijderen o.i.d?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom zou je überhaupt meer dan 60fps willen hebben? Heb je een monitor die hoger kan weergeven? 120hz/144hz? Heb je v-sync aanstaan? Bij veel v-sync methodes wordt ook gelimiteerd tot 60fps. V-sync uitzetten lijdt vaak tot screentearing. Ik zou juist afterburner opnieuw installeren, en de setting even verzetten en terugzetten. Anders een programma als Nvidia Inspector downloaden en het daarmee verzetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm omdat ik een 144hz monitor heb. Ik wilde het testen voor een maat van me of dat werkte. Het probleem is inmiddels opgelost na het opnieuw installeren van afterburner. Toch bedankt tomaat !

Antwoorden (1)

Beste,

Kijk bij elk spel onder video instellingen en daar staat ergens bij vSync zet dat uit en je hebt meer fps