Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik games als bf4 en call of duty met meer dan 30fps afspelen?

ik speel momenteel vooral games als minecraft p zo'n 200 fps (no optifine)
is het dan mogelijk games als bf4 en call of duty met meer dan 30fps afspelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
799
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat zijn je specs?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een i5_4200U 2.3GHz en 6bv ddr3 ram en een 2gb intel gpu
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
welke videokaart,cpu heb je? hoeveel intern geheugen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo Dat is niet met zekerheid te zeggen waarschijnlijk kan het wel maar als je weet welke videokaart je hebt zou ik even voor je kunnen kijken?
Mvg
Arrie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja intel hd 4400u 2gb

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Hallo,

Je had er even bij moeten vermelden dat je een pc hebt, aangezien de xbox en playstation met 60fps werken.
Ligt aan je videokaart, als die dat aankan dan kan het, minecraft zegt dat je die frames kàn hebben, maar dat heb je lang niet aangezien je videokaart dat niet weer kan geven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb geen pc gpu: intel hd graphics 4400u 2gb
Nee dit is niet mogelijk,


Zeker niet met de Intel videochip kan Battlefield 4 niet op 30fps draaien, het bevat een basis chip voor weergave van lichte games en huis/kantoor toepassingen De huidige call of duty games is dit ook niet haalbaar. (bron 1)

U zult daarvoor een (dedicated) grafische kaart moeten hebben van bijvoorbeeld Nvidia of Ati die voldoende rekenkracht in huis heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké bedankt en wat een nieuwe verschil
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar welke game is beter bf4 of black ops 2
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beter is een altijd kwestie van smaak dus dat kan ik niet antwoorden. BF4 = Grote open mappen + voertuigen tegen over CoD = kleine mappen zonder voertuigen en meer tempo. Wat voor u een betere game is is degene die u het meest aanspreekt en waar in uw sociale kringen (vrienden on en offline) het meest gebruik wordt gemaakt. Dat bepaald bij multiplayer kwaliteits of AAA games doorgaans de term "beter". Game populariteid is Emotie + Hype. De strijdt tussen de kampen in, tegen BF4 of tegen COD, is het omkeren van deze 2.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding