Van welke game/anime is deze panda? Met een rode uniform+ goud en een toverstaf met blauwe bol en een rood ooglapje met een kleine, gouden draak erop?

Ik heb gezocht op World of Warcraft en League of Legends, maar ik kreeg geen resultaten op een panda die daarvan is.
Hij is ook niet van Kung-Fu panda. Ik kwam hem tegen bij Animecon en ik vond hem wel heel gaaf.

Is hij van een game, anime of iets anders?

Zie afbeelding voor een duidelijker beeld.

Toegevoegd na 10 minuten:
Afbeelding doet het niet dus zie filmpje.

Toegevoegd na 10 minuten:
Afbeelding doet het niet dus zie filmpje.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Welk filmpje?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah nou doet hij het als het goed is. Waardeloos zeg net die afbeeldingen invoegen :S
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
*met

Het beste antwoord

Je zat denk ik wel goed met WOW. Het moet een pandaren mage voorstellen. Tenminste volgens de Facebook pagina van de eigenaar.

Toegevoegd na 10 minuten:
Het is gebaseerd op een wow mage zie tweede link.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Dat is hem idd :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is dus eigenlijk de Female version?
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Dat staat er niet bij, er staat bij geïnspireerd door female version. Maar of het nu ook een female moet voorstellen. Ik vind hem zelf nogal mannelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Idd ja. Vind ik ook. Maarja. Bedankt in ieder geval!