De poppetjes vn de sims 2 zijn bij mij wit, kan iemand mij helpen?

Ik heb net de sims 2 weer opnieuw geïnstalleerd op m'n computer en ik had er nooit problemen mee en nu zijn de poppetjes ineens wit met een soort van code erin. Wat moet ik nu doen? Ik heb geen downloads of wat dan ook, m'n spel is origineel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (2)

Installeer het spel opnieuw, wellicht is er een fout tijdens de installatie ontstaan, aangezien je eerder geen problemen hebt gehad lijkt het mij sterk dat het spel nu opeens niet meer zal werken. Werken andere games (vergelijkbaar) gewoon goed op je pc, dan ligt het waarschijnlijk niet aan je video-kaart. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo vanaf jouw toegevoegd plaatje vermoed ik dat er inderdaad bij of na de installatie wat fout is gegaan met de "Textures".

Alles in een game is namelijk opgebouwd uit een "frame" met hier een plaatje overheen (vorm en kleur). Wat je nu ziet is het frame van je character en de Textures missen. Dit kan gebeuren als bijvoorbeeld een bestand is verwijderd of verkeerd of onvolledig op de computer is gezet toen het spel werd geinstalleerd. Ook een mod, geinstalleerd met een nieuw plaatje voor over het frame, zogenaamde Texture packs (en daar hoort ook de mod die de pixelatie als sims omkleden verwijderd bij) niet op de juiste locatie staat voor de versie van de Sims die jij hebt is ook een veroorzaker.

Makkelijkste is om inderdaad het spel opnieuw te installeren zonder mods of uitbreidingen, is het weg en hebben je sims weer een huid installeer dan je mods en packs en hou in de gaten of 1 van deze het zelfde resultaat geeft.