ik heb de echte train simulator geïnstalleerd en als ik hem start staat er please insert the correct disc wat moet ik hier mee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Powergen
9 jaar geleden
Welke train simulator?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een origineel kopen vanplaats downloaden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een origineel kopen vanplaats downloaden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je hem hebt gedownload moet je nog een .iso bestand maken, en hem plaatsen op een virtuele schijf. Dan is je probleem opgelost.

Het beste antwoord

Je moet de cd erin doen en als je dat hebt zitten er waarschijnlijk krassen op de cd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
er zitten geen krassen op de dvd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bh

Andere antwoorden (1)

Als je train simulator hebt gekocht zit hier een cd bij, deze cd heb je nodig om het spel te kunnen spelen. Zonder een cd zal het spel niet werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb elke cd uit de doos gebruikt maar ze werken niet.