ik heb net gta iv pc gekocht maar ik moet een serial code invoeren wat is dat?t

en ik moet ook een unlock code

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke maar als ik doe code ingeef dan moet ik nog een unlock code ingeven wat is dat of waar staat die
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan kjewel allemaal ik kan het nu spelen

Antwoorden (3)

Dit is een code om mee te bewijzen dat je hem gekocht hebt.
Deze staat meestal in de binnenkant van het hoesje of in het boekje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een code om te bevestigen. Net als bij The Sims.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een serie nummer is een unieke code, die bij jouw spel zit. Het kan lang of kort zijn, cijfers en getallen.
Producten kunnen ook een serie nummer hebben, maar in dit geval niet belangrijk.

Het serie nummer word meestal gebruikt om illegale software tegen tegaan, of garantie.

Bij een spel zit de serie-nummer meestal op de achterkant van het boekje in een geel kader. Het kan ook zijn dat het in het doosje/verpakking zit.