Welke laptop cooler is geschikt om gta 4 te spelen?

Als ik gta 4 op mijn laptop speel wordt mijn laptop heel warm en gaat die vanzelf dicht, welke laptop cooler is geschikt om gta 4 te kunnen spelen op een 17 inch scherm (HP Pavilion dv7)

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij de MediaMarkt kun je zo'n cooler plaat kopen die je eenvoudig op je USB kunt aansluiten, deze koelt wel goed. De plaat kun je onder de laptop plaatsen en bevat een aantal ventilatoren. Toegevoegd na 55 seconden: De HP Pavilions worden inderdaad verdacht warm altijd als je zwaardere grafische dingen gaat draaien, erg vervelend, vooral links bovenin.

In feite is elke laptopkoeler geschikt waar jou laptop op past maar pas op voor de 'gebogen' laptopkoelers. Laat deze links liggen! Onder het gewicht van de laptop buigen ze een beetje terug recht waardoor de behuizing tegen de ventilator kan komen.

De koeler van je eigen laptop, deze geeft genoeg koeling. Wel af en toe de zaak schoonmaken, want als alle Laptop ventilatie gaten en ventilator dicht gestoft zijn (en dat gaat snel met een laptop), dan raakt de LT oververhit. Ook een externe koeler helpt dan nauwelijks. Een LT reparateur kan dat voor je doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100