Welke laptop cooler is geschikt om gta 4 te spelen?

Als ik gta 4 op mijn laptop speel wordt mijn laptop heel warm en gaat die vanzelf dicht, welke laptop cooler is geschikt om gta 4 te kunnen spelen op een 17 inch scherm (HP Pavilion dv7)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alle laptop coolers zijn wel geschikt voor wat cooling maar let onthoud wel dit heeft niet heel veel nut het zal misschien 5 graden schelen ik heb dit zelf ook gehad. Wat je altijd nog beter kan doen is een ventilator op je laptop blazen (werkte stukken beter) alleen zat wel met koude handen..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dat ga ik nooit doen, mijn mama heeft een keer mijn pc schoongemaakt met een stofzuiger en toen startte mijn bureaublad niet meer op doordat de ventilator was aangeraakt

Antwoorden (2)

In feite is elke laptopkoeler geschikt waar jou laptop op past maar pas op voor de 'gebogen' laptopkoelers. Laat deze links liggen! Onder het gewicht van de laptop buigen ze een beetje terug recht waardoor de behuizing tegen de ventilator kan komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb zojuist een Coolen besteld namelijk: COOLER MASTER NOTEPAL U3. Zou dit goed genoeg zijn volgens u?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In mijn ogen ziet hij er alleszins goed uit
De koeler van je eigen laptop, deze geeft genoeg koeling.
Wel af en toe de zaak schoonmaken, want als alle Laptop ventilatie gaten en ventilator dicht gestoft zijn (en dat gaat snel met een laptop), dan raakt de LT oververhit. Ook een externe koeler helpt dan nauwelijks.
Een LT reparateur kan dat voor je doen.