hoe kan ik mijn clash of clans account over zetten op een andere telefoon als de oude telefoon kapot is ?

Ik had een android telefoon, die is kapot gegaan, nu heb ik een andere android telefoon, en wil ik clash of clans gaan spelen, maar nu kan ik mijn oude account niet meer op mijn nieuwe telefoon zetten omdat ik mijn oude telefoon niet meer kan starten en dus geen code's kan overzetten, hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
24.8K

Antwoorden (3)

Dit kan alleen als je je Clash of Clans account gekoppeld had aan je Google+ account, had je dit? dan moet je opnieuw koppelen maar dan op je telefoon. Als je dit niet had dan is er helaas geen mogelijkheid om je oude dorp terug te krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je account verbonden was met facebook of een andere sociale media. Kun je clash of clans gewoon opnieuw downloaden en dan de sociale media selecteren waarmee je hebt verbonden. Grote kans dat je dorp terug is. Naar mij weten is dit helaas de enige mogelijkheid
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je nergens mee verbonden bent kan je het nog oplossen door na hulp en ondersteuning te gaan dan naar dorp verloren dan naar ik ben mijn dorp kwijt! hoe kan ik het terugkrijgen? ga helemaal naar onder bij het kopje ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. help! lees dit goed door! als je klaar bent antwoord je bij de vraag had je hier wat aan? nee daarna klik je op contacteer ons. nu heb je contact met supercell vraag of je je dorp kan laten overzetten en noem alle info die nodig