Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke videokaart heb ik voor battlefield heroes en al dat soort spellen nodig?

wat voor videokaart heb ik nodig voor minecraft en battlefield heroes?
nu doet hij batllefield niet als ik het opstart zegt ie dat battle field niet werkt

http://www.videokaartshop.nl/product/262845/club-3d-radeon-hd-3450-agp-edition.html?absolute-price&ref=2531&utm_source=beslist&utm_medium=pricecomparison&utm_content=default1

dit is de videokaart die ik wil kopen
(ik heb een agp aansluiting)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
932

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om eerlijk te zijn betwijfel ik of een nieuwe AGP videokaart nog zin heeft om te kopen. We werken inmiddels al 10 jaar op een ander type videokaart die werkt met een slot genaamd PCI-Express (PCIe). Dit bestaat al heel lang. Stel dat je inderdaad de AGP videokaart zou kopen is de kans niet heel groot dat de rest van je computer (Processor, Geheugen, Voeding, Moederbord e.d.) niet goed kan meekomen met de nieuwere games. Nu een AGP kaart kopen is een (zeer) tijdelijke oplossing. Misschien draait Minecraft en BF Heroes, maar je zult hoe dan ook snel aan een andere computer toe zijn.

Ik adviseer om te overwegen het systeem te vernieuwen, op een gegeven moment is niet meer rendabel een oud systeem te upgraden. Ik denk dat voor jou computer dit moment is aangebroken, al helemaal omdat je games wil spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding