Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb Farming Simulator gekocht maar kan ik deze ook installeren online en daarna mijn product code ingeven?

Ik heb Farming Simulator 2013 gekocht op cd. Nu heb ik een MacBook Pro Retina gekocht en windows hierop geinstalleerd (voor deze te installeren) maar aangezien dat ik geen cd/dvd lezer heb kan ik deze niet downloaden dus mijn vraag is nu: kan ik Farming Simulator online downloaden en daarna mijn productcode ingeven? zodat ik deze wel kan spelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
5.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt het beste een aparte disc-lezer kopen. Deze kun je dan in de USB-poort doen en dan werkt die hetzelfde als een ingebouwde disc-lezer. Dit kan ook handig zijn voor als je later nog een spel op een disc hebt gekocht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of.... Je kunt een andere computer gebruiken die wel een CD/DVD drive heeft, en hier alle bestanden van de CD naar een USB stick kopieren. Daarna kun je de USB in je Mac steken en vanaf daar installeren. Dit werkt meestal wel en hoef je niets voor te kopen (behalve misschien een USB stick die groot genoeg is)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Beste je vraagt of je het spel online kan downloaden een dan als je het spel opstart de code invoeren graag geef ik hierop antwoord: Nee je kan het spel wel online downloaden maar de productcode invoeren kan bij farming simulator niet.
Hopelijk u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding