Als ik het spel Farming Simulator 2011 open moet ik een grafisch geheugen doen ?

Als ik Farming Simulator 2011 open krijg ik dit:
ERROR: Could not init 3D system
Shader:Model 2.0 is requird
Please install the latest video driver

Kan iemand mij helpen zodat ik wel het spel kan spelen ik heb Windows 7 32 bits

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je moet de laatste drivers van je videokaart installeren. Dat kun je doen om naar je videokaart-programma te gaan wat op je pc/laptop staat. En daarin te zoeken naar UPDATES en die dan te installeren.