hoe wordt je moderator bij moviestarplanet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
5.7K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik wil graag bij MovieStarPlanet gaan werken en het veilig maken:)

Antwoorden (2)

Je moet elke dag actief zijn en je aan de regels houden en eerlijk zijn enzo. Je moet ook je 'skills' insturen. Het is wel in het engels maar je mag ook een Nederlandse moderator worden. (Ik raad aan om die tekst daar te lezen en als je zelf geen engels kan aan iemand vraagt die wel engels kan) de link: https://moviestarplanet.recruiterbox.com/jobs/28105
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Moderators zijn speciale gebruikers van MSP, ze zijn MSP Staff. Ze werken bij MSP hoofdkwartier in Denemarken, waar MSP oorspronkelijk gemaakt werd. Er zijn vele Moderators op MSP, ze zijn allemaal VIP, en celeb, en de meeste van hen zijn level 10 of hoger.

Op dit moment, het is echt moeilijk te zeggen hoeveel het er zijn. Je kunt niet zoeken naar officiële moderator accounts vrienden zoekbalk. De eenvoudigste manier om moderators te vinden is via filmpjes van mensen. Mensen mods voegen vaak aan hun films, zodat je gewoon kunt klikken op hun naam om ze toe te voegen.
De twee die het meest aan favorieten toegevoegd zijn Moderator005 en Moderator041. Mod005 is een vrouwelijke gebruiker en Mod041 is een mannelijke gebruiker.
Het hoogste aantal aan het einde van de gebruiker Moderator is op 79, maar het is mogelijk dat er meer dan 100 Moderators bestaan.

Moderators beschermen MSP. Zij zijn degenen die de rapporten die je instuurt, over slecht gedrag van gebruikers ontvangen. Soms als ze merken dat je iets verkeerds heb gedaan, kunnen ze je berichten.
Moderators werken ook bij MSP, en kan de macht hebben over een aantal dingen.

Moderators accepteren de meeste van de verzoeken van vrienden die ze krijgen. Moderatoren aanvaarden geen vriendje / vriendin of BFF verzoeken. De enige reden dat Mod005 een vriendje heeft is omdat dat haar account is. Ze gebruikt het alleen maar om dingen op MSP testen als een gewone gebruiker.

Toegevoegd na 12 minuten:
Dus zelf kan je geen moderator worden.