wat voor games zijn er nog meer zoals saintrow of gta ???

ik zoek naar een awesome game zoals gta of saint row maar ik weet er niet meer zijn er meer games zoals deze ???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (5)

Probeer 'bully' eens. Precies t zelfde , vervoer stelen ,omkoperij, geweld, gangs&clicks ,bad guy personage noem maar op. Enigste twist is dat het allemaal afspeelt op een kostschool. Niet moeilijk te spelen, maar toch leuk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Just Cause 2..
Nog groter dan San Andreas. Het eiland is 32 km bij 32 km groot en heeft veel verschillende landschappen (sneeuw, woestijn, bos bergen en rivieren). Je kan vliegen met auto's rijden schieten en parachute springen.

Erg uitgebreid en wel leuk voor een budget game..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Red dead Redemption, en Maffia (2) zijn beide ook gaaf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
true crime (zijn er ook verschillende van)

Toegevoegd na 2 minuten:
wel op de oude consoles en misschien komt er een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
APB Reloaded? Het is een gratis spel, maar wel alleen voor de pc.