Hoe kan je met easycap ps3 goed opnemen zonder lagg?

Ik heb laatst de EasyCap gekocht (game capture device). Ik wil graag daarmee recorden alleen heb ik altijd heel veel lagg.. Ligt dit aan mijn pc of aan de PS3 zelf?
Groetjes Kas

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
welke setting heb je bij videosetting: in de EasyCap software?

Antwoorden (1)

Het ligt aan de Easycap
Ik lees op forums dat je de cover moet we doen of het ligt aan de S video ofzo iets (weet er niet veel van)
Op youtube is er tutorial