Ik zoek de naam van een spel op ios waarbij je planeten moet veroveren. Het is beschikbaar op ios. Weet iemand de naam?

De graphics zijn pixelachtig. De bedoeling van het spel is om alle
planeten te veroveren op je schermpje. Volgens mij is het een gratis app. Je kan ook soort upgrades kopen waarmee je troepen van andere planeten kan stelen dat "propaganda" heet. Dit doe je met punten die je wint als je potjes wint.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weer niet wat je bedoelt misschien clash of clans?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat heeft niets te maken met planeten en planeten veroveren. Toch bedankt voor het meedenken

Antwoorden (1)

Ik had het spel space trader op mijn Palm, weet niet of dat ook voor ios is. Maar je beschrijving lijkt er wel op. Op wikipedia zie ik een link met dark nova voor IOS, wellicht helpt je dat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee sorry, ziet er leuk uit maar is het niet. Het is veel simpeler dan het spel dat jij nu verteld.