Waar kan ik minecraft kopen voor windows 7?

Ik wil deze kopen voor me broertje maar ik kan hem nergens vinden. Ik wil natuurlijk wel een veilig versie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
4.1K

Het beste antwoord

Je kunt bij http://minecraft.net online kopen Je krijgt dan paar berichten in je Email dan kun je een minecraft naam verzinnen etc. dan download je minecraft bij Minecraft.net en log je in dat programma. met je email en wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Minecraft.net is de officiële site waar je hem kan kopen. Je kan hem via online betalen kopen. Hiermee krijg je een account, met dat account kan je inloggen bij de minecraft launcher.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
minecraft zelf is gratis, alleen kost een account geld.
op minecraft.net kan je een account kopen voor €20,- en het spel gratis downloaden.
als je inlogt kan je ook online.
ik weet niet hoe oud je broertje is maar ik zal uitkijken met jonge kinderen, want de verslavings gehalte is erg hoog bij minecraft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan een minecraft prepaid kaart kopen bij de bart smit, game mania of de dixons. Daarna moet je een account aanmaken op mojang.com (makers van minecraft) als je ingelogd bent druk je op je e-mail adres in het menu, daar kan je de code invullen.
Jaspro101