op minecraft 1.7.4 java.net.ConnectException: Connection timed out: no further information: wat kan ik eraan doen?

Als ik mijn broertje wil joinen ( via LAN) op minecraft 1.7.4 komt deze melding te staan: java.net.ConnectException: Connection timed out: no further information: Hoe kan ik er voor zorgen dat ik hem gewoon kan joinen? We gebruiken btw hetzelfde netwerk (dezelfde router)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

in je router zitten zogeheten poorten, zie het als een soort digitale deurtjes waar je internet verbinding door heen gaat, als die dicht zitten kan er geen verbinding gemaakt worden met de computer van je broertje, ik stel voor het gratis programma hamachi te gebruiken, het is veilig, simpel en volledig gratis! op youtube staan er tig video's over hoe je een hamachi minecraft server aanmaakt, veel succes en game plezier!