Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

op minecraft 1.7.4 java.net.ConnectException: Connection timed out: no further information: wat kan ik eraan doen?

Als ik mijn broertje wil joinen ( via LAN) op minecraft 1.7.4 komt deze melding te staan: java.net.ConnectException: Connection timed out: no further information: Hoe kan ik er voor zorgen dat ik hem gewoon kan joinen? We gebruiken btw hetzelfde netwerk (dezelfde router)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

in je router zitten zogeheten poorten, zie het als een soort digitale deurtjes waar je internet verbinding door heen gaat, als die dicht zitten kan er geen verbinding gemaakt worden met de computer van je broertje, ik stel voor het gratis programma hamachi te gebruiken, het is veilig, simpel en volledig gratis! op youtube staan er tig video's over hoe je een hamachi minecraft server aanmaakt, veel succes en game plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding