Waarom laadt een Facebook spel niet?

Ik speel geregeld spelletjes via Facebook. Maar nu wil ik dragon city spelen (wat wel via de telefoon werkt) maar deze blijft maar de gehele tijd de Internet pagina herladen. Hoe komt dit? Ik moet namelijk via Internet inloggen om iets te 'bereiken'

Heb al op 4 computers geprobeerd. Ook met verschillende Internet browsers

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
5.4K

Antwoorden (1)

Fackbookgames hebben flash player nodig deze moet je installeren http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Flash en java is up to date. Daar ligt het niet aan. Andere spellen zoals candycrush doen het wel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel spel doet het dan niet en hoekang is het al gaande
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dragon city en al zeker 2 maanden. Heb er nooit op kunnen spelen vanuit de pc wel mobiel.