Hoe kun je Black Ops 2 PC online spelen ?

PC

Er staat 0 online en ik wil graag online spelen.

Bij Call of duty MW4 had je een lijst met mappen met spelers erin en je kon gewoon mee doen maar bij Black ops 2 is dat niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

misschien is er een update?
Het kan zijn dat je zeg maar black Ops versie 1.0 hebt
maar dat er patches zijn die het versie nummer verhogen en omdat iedereen dat heeft gedaan zijn er weinig tot geen spelers die op de nog niet geupdate versie spelen ?
misschien heb je steam of een andere gamesite host nodig ?
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een gedownload No steam spel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@copyright eh hoe bedoel waar he. Je hem vandaan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Torrent, niet legaal. volgens youtube moet je eerst mensen toevoegen zo dat je met hun online kunt maar cod mw 4 had een lijst met rooms en vind het vreemd dat black ops 2 dat niet heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor een antwoord maar het is niet gelukt