Hoe komt het dat ik niet op ''Open voor LAN" kan met Minecraft?

Ik kan niet op Open voor Lan op Minecraft, want mijn Firewall is te sterk en McAfee blokkeert alles. In de bijlage zie je mijn Firewall.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt toch zelf al het antwoord gegeven? Of niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn vraag was o.a. hoe je McAfee lager kan zetten

Het beste antwoord

Een server is wel leuk maar kost ook geld, je kan drie dingen doen:
1. Een gratis bukkit server maken met hamachi (genoeg filmpjes op YouTube)
2. Je firewall weghalen (wel kans op andere problemen)
3. Een computer technicus je laten helpen (kost geld maar dan ben je er van af)
4. Alsnog geld betalen voor je server (iedereen die je wil kan er op)
Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel natuurlijk dat je vier dingen kan doen :-)