Hoe zorg ik ervoor dat ik muziek kan luisteren wanneer ik met iemand aan het skypen ben?

Een vriend van mij kan dit blijkbaar en ik weet niet hoe.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Amadea
10 jaar geleden
Gewoon door de radio aan te doen of een compact disc in de cdspeler te stoppen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De radio aanzetten of een cd-tje in de cd-speier stoppen.
of is dat niet de bedoeling?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bedoel je? Op een computer? Want dat lijkt me geen probleem, of bedoel je overstemming van muziek?
Want je kan gewoon muziek afspelen en skypen..
Of bedoel je dat hij de muziek niet kan horen via skype?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik wil met iemand kunnen praten zonder dat diegene de muziek hoort die ik lusiter,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt dus het probleem dat het geluid dat uit je speakers komt ( van je pc) de microfoon ingaat? Tja omdat te voorkomen zal je een koptelefoon op moeten doen, hoe doet je vriend het dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet de microfoon uit en gebruik gebarentaal ;-)

Antwoorden (2)

als je je microfoon vanuit skype afzet kan je muziek luisteren en de andere persoon hoort jouw niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt eraan wat hij doet, bijv. Met gamen kan je niet zomeer weer naar skype gaan om op dat icoontje te klikken
Rechtsonder in je beeld zit zo'n icoontje voor je geluid. Als je hier 1x op klikt zie je in het pop up windowtje "mixer" staan. Klik hierop dan kan je je WMP of waar je ook muziek mee luisterd harder zetten.