Ik wil op mijn vriend zijn server gaan op minecraft, maar het gaat niet! Ook al is false aangezet, wat nu?

Een vriend van me heeft een eigen wereld, en hij zei dat hij false had aangezet bij online modus zodat ik erbij kan, maar het gaat niet. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (3)

Heb je dezelfde versie, en zie je z'n server in je lijst? Misschien moet hij nog een port forwarden op de router.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb telenet en ik heb het net geportforward ma het lukt nogsteeds niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lukt het anderen wel? Heb je het al van binnen zijn netwerk geprobeerd? Sta je op de whitelist? Heb je dezelfde versie? Het kan echt aan van alles liggen, dus je moet een voor een oorzaken uitsluiten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op één of andere manier lukte het gisteren wel. Maar als ik er vandaag op wil , gaat het niet. iets van een java time out staat er :s
Moet hij zijn firewall is uitzetten. Werkte bij mij wel (of zitten er ook andere mensen op?)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat deze al uitstaat bij mijn vriend , gister lukte het wel even. Maar als ik er vandaag op wil, gaat het niet meer
Misschien moet je iets van Hamachi downloaden, zodat jullie computers verbinding met elkaar hebben. Of hij moet de server portforwarden, maar dat is volgens mij heel ingewikkeld