ik wil mods op San andreas dowlaoden maar als ik er 1 of 2 heb en dan wil ik spelen dan blijft hij maar alleen maar laden wat kan ik doen ?

ik wil graag mijn spel opleuken want ik heb de spel al een paar keer uit gespeeld maat mijn laadbalkje blijft op de helft hangen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
thijs maar hoe weet je of die mod goed of slecht is?

Het beste antwoord

Ik denk dat een herinstallatie misschien wel zou kunnen helpen (van de mods). Denk eraan dat mods niet worden onwikkeld door de uitgever/ontwikkelaar van het desbetreffende spel. In het geval van onervaren modders kan dit stabiliteitsproblemen (denk bijvroobeeld aan dingen die niet geladen worden of niet goed kunnen worden weergegeven) opleveren, ga daarom even na of deze specifieke mods ook bij andere spelers problemen hebben opgeleverd.