Wat zijn deze programma's en moeten deze geïnstalleerd blijven? (Zie afbeelding) Bevat Windows Live Mesh Activex, Formant Activex e.a.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
2.6K

Antwoorden (2)

Je kunt alle Windows Live-programma's van de PC verwijderen, tenzij je er bewust gebruik van maakt. Ze werken niet meer sinds de stopzetting van Windows Live.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat je laat zien zijn programmaonderdelen van Windows Live Mesh / Windows Live Sync. Windows Live Mesh is een onderdeel van een pakket aan software van Windows Live Essentials.

Het kan ook ontstaan zijn als een foutje in de windows updater. Bij het installeren van Windows Live is per ongeluk Live Mesh in heel veel talen geïnstalleerd. Je kan het dan gewoon een voor een verwijderen als je het niet meer gebruikt.

Je kan het onderdeel ook proberen te verwijderen via Programma verwijderen en dan Windows Live Essentials de onderdelen kiezen die je daarvan wil verwijderen.
Windows Live Mail maakt ook onderdeel uit van Windows Live Essentials. Als je dat of een ander onderdeel wel wil behouden wel opletten dat je niet teveel verwijderd. Maak eerst een back-up alvorens je wat verwijderd.