kan ik minecraft op mijn laptop zetten zonder internet?

Hallo,

Weet iemand hoe ik Minecraft op een laptop kan zetten, (Op de laptop zit geen internet)? Is het dus mogelijk om op die laptop waar geen internet opzit minecraft op te zetten? Heb 2 laptops bij de hand... (1 met internet, dus kan downloaden.)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (3)

Denk het niet... je zal bij het overzetten de game moeten updaten/downloaden. Je kan het proberen. Moet je wel de .minecraft map meenemen (% appdata%)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik geloof dat het op deze manier wel moet kunnen.
ga naar een andere pc
ga naar deze site: www.dropcrack.com
zet het programma van de ene pc naar de ander via usb
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zodra je op play klikt in Minecraft controleert hij jouw account via een server. Als je geen internet hebt is dat vrij lastig. Wel is het mogelijk in Offline mode te spelen daar schakelt de launcher als het goed is gelijk op zodra je geen internet hebt.

Zo werkt bijvoorbeeld ook een cracked launcher; die maakt geen verbinding met de "logon-server".