Hoe kan ik Sims 3 spelen zonder dat ik een foutmelding krijg ( versie vd sims 3 vereist )?

Ik wil een uitbreidingspakket installeren die bij de Sims 3 hoort. Elke keer als ik dit probeer geeft mijn computer aan dat ik het basisspel niet geinstalleerd heb : Voor dit product is een versie van de Sims 3 vereist.
Hij geeft dit ook aan als ik het spel wil updaten.

Het spel staat in Origin. Als ik 'sims 3' in typ bij alle progamma's, komt het er niet voor. Ik heb al meerdere malen het spel gedeïnstalleerd.

Hopelijk kan iemand me helpen !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus je hebt het basisspel wel?? En om welke uitbreiding gaat het?

Antwoorden (1)

Het is niet mogelijk een uitbreiding van het originele spel te installeren zonder dat het origineel is geïnstalleerd. Uit de vraag kom niet naar voren of er bezit bestaat van de sims 3.

Mits de sims 3 origineel in bezit is, is het raadzaam contact op te nemen met de uitgever. In dit geval electronic arts. https://help.ea.com/nl/contact-us