Wat moet je doen als je een goed idee voor een spel heb?

Ik heb een geniaal idee voor een game die zeker een hoop geld op de markt gaat brengen. Alleen hoe maak ik dit idee bekent aan de big boys? Ik bedoel dus de grotere game makers?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/programmeren-design/idee-videogame-contact-programmeur-ofzo.337508
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oftewel het lijkt haast een ongewonnen zaak

Antwoorden (1)

Kan je zelf al wat maken? als je met een preview aankomt is het altijd beter.
Je kan naar nog niet zulke bekende developers gaan en kijken of die het wat vinden (het is nogal lastig om even bij een ubisoft aan te kloppen).
Zoals gezegd vraag misschien aan een universiteit met mensen die aan het oefenen zijn en laat hun of het hele spel maken of alleen een demo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of ik zelf wat kan maken?... Neee ik speel ze liever :)
Ja ach, het is een optie.. Maar ja ik zie het spel natuurlijk wel verschijnen in full hd en 3d zoals een spel er op dit moment op de computer uitziet (dirt 3 bijvoorbeeld)
Ach dan maar blijven dromen en hopen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ja ik zie het spel natuurlijk wel verschijnen in full hd en 3d zoals een spel er op dit moment op de computer uitziet Indie games zijn tegenwoordig populair;)
En dirt 3 vind ik nu grafisch niet spectaculair haha. Vertel over jouw dromen; probeer ze te verwezenlijken