Waarom doen de Rockstar servers het nog steeds niet met gta v?

Ik word er zo moe van.. Bij de ene wel en bij de ander weer niet en dan andersom.. Waarom blijft dat alert ding steeds terug komen.. Gta is altijd al mijn favoriet geweest maar hierdoor ben ik gewoon in staat om eens en voor altijd te stoppen.. Misschien dat een van jullie mij uit kan leggen waardoor hij t bij sommige mensen wel doet en bij maar 1 uurtje in de week?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (1)

Er zijn op dit moment veel Serverproblemen met de Cloud. Er is al veel over geklaagd en Rockstar is er mee bezig. Als je vaak de 'Cloud Services are unavailable at the moment' error krijgt. Verander dan je DNS 1 naar 8.8.8.8 en DNS 2 naar 8.8.4.4. Kijk even op YouTube hoe dat moet. Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat gebeurt als je je dns hebt veranderd. Dat geeft toch aan waar je bent? Ik bedoel het automatische dns wat iemand in nl heeft, geeft een nederlands dns aan toch?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In dit geval neem je DNS-Servers van Google, deze zijn nog veiliger dan je eigen DNS. Voor de precieze definitie van DNS moet je even Googlen.