kun je far cry 3 spelen met 4gb geheugen, een asus geforce gtx 660 DC2OCPH-2GD5 en met een amd athlon 64 x2 dual core processor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Gaat wel in principe. Maar je processor zal wel een bottleneck zijn, waardoor je videokaart ook niet zo goed zal presteren. Je moet de settings dus aanpassen.

Met een betere processor zal het spel dus beter draaien als het gaat om de processorintensieve zaken (Far Cry 3 maakt gebruik van meerder cores van je CPU, waar de meeste spellen niet meer dan 2 cores gebruiken). Ik zou dus serieus kijken naar een processor upgrade. Wat voor moederbord heb je? Als je een AM3 bord hebt, kun je vast wel voor een paar tientjes een Phenom II 955 op marktplaats vinden... Dan heb je een snellere processor, en kan je videokaart ook beter aan het werk. Wil je alles nieuw kopen, dan moet je voor een FX6300 gaan met AM3+ moederbord, als je niet te veel wil uitgeven.
Wat je nu doet met je videokaart is zonde.