Hoeveel is mijn Nintende Wii + me spellen in totaal waard?

Hallo ik vroeg mij een beetje af hoeveel het bij elkaar opbrengt want ik zit te denken om het te verkopen voor een nieuwe laptop voor mijn studie.

Mijn Wii bestaat uit:

*Wii
*2x Wii remotes
*1x Nunchuck
*Link Crossbow training + Link Crossbow
*Mario Party 8
*starwars The Force Unleashed 2
*Super Smash Brawl
*Wii Sports
*Guitar Hero World Tour
*Guitar Hero 5
*2x Guitar Hero Guitars

Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Je spellen zijn niks waard. Daar deze ook gratis te downloaden zijn. De wii zelf is hooguit 100 euro waard! Ik denk persoonlijk dat je er niet meer dan 50 voor krijgt! Toegevoegd na 7 uur: toevoeging: Niewprijs voor een wii is 144 euro. daarom denk ik dat je er maximaal €100 voor kunt vangen. mogelijk worden er al veel wii's 2ehands aangeboden, omdat (1) er een nieuwere console is en omdat (2) er veel van zijn verkocht aan casual gamers die er nooit echt veel op hebben gespeeld. Wil je de wii op korte termijn verkopen dan is €50 tot €75 wel een mooie prijs. Laat je hem lang genoeg op marktplaats staan, dan zal er vast iemand wel 100 euro voor willen betalen. Ik raad je aan om de spellen los te verkopen, omdat er inderdaad misschien wel mensen zijn die op zoek zijn naar bepaalde spellen in het orgineel. Vooral de gitaren van guitar hero raadt ik je aan om los te verkopen. Ik schat dat je er 20 euro voor kan vangen (per stuk), omdat deze in de winkels niet meer worden verkocht. Waarschijnlijk is er altijd wel iemand die nog graag guitar hero speelt, maar een kapotte gitaar heeft. PS: een ander mogelijk argument voor een koper kan de mogelijkheid voor het afspelen van gamecube games zijn. Nieuwere wii's kunnen deze games immers niet meer afspelen. De Wii-U ook niet. Als je wii oud genoeg is (en dus gamecube games kan afspelen) is het raadzaam om dit te vermelden bij je advertentie. Er zullen beslist kopers zijn die op zoek zijn naar een oudere wii.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100