Hoeveel is mijn Nintende Wii + me spellen in totaal waard?

Hallo ik vroeg mij een beetje af hoeveel het bij elkaar opbrengt want ik zit te denken om het te verkopen voor een nieuwe laptop voor mijn studie.

Mijn Wii bestaat uit:

*Wii
*2x Wii remotes
*1x Nunchuck
*Link Crossbow training + Link Crossbow
*Mario Party 8
*starwars The Force Unleashed 2
*Super Smash Brawl
*Wii Sports
*Guitar Hero World Tour
*Guitar Hero 5
*2x Guitar Hero Guitars

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je spellen zijn niks waard. Daar deze ook gratis te downloaden zijn. De wii zelf is hooguit 100 euro waard! Ik denk persoonlijk dat je er niet meer dan 50 voor krijgt!

Toegevoegd na 7 uur:
toevoeging:

Niewprijs voor een wii is 144 euro. daarom denk ik dat je er maximaal €100 voor kunt vangen. mogelijk worden er al veel wii's 2ehands aangeboden, omdat (1) er een nieuwere console is en omdat (2) er veel van zijn verkocht aan casual gamers die er nooit echt veel op hebben gespeeld.
Wil je de wii op korte termijn verkopen dan is €50 tot €75 wel een mooie prijs. Laat je hem lang genoeg op marktplaats staan, dan zal er vast iemand wel 100 euro voor willen betalen.

Ik raad je aan om de spellen los te verkopen, omdat er inderdaad misschien wel mensen zijn die op zoek zijn naar bepaalde spellen in het orgineel.

Vooral de gitaren van guitar hero raadt ik je aan om los te verkopen. Ik schat dat je er 20 euro voor kan vangen (per stuk), omdat deze in de winkels niet meer worden verkocht. Waarschijnlijk is er altijd wel iemand die nog graag guitar hero speelt, maar een kapotte gitaar heeft.

PS: een ander mogelijk argument voor een koper kan de mogelijkheid voor het afspelen van gamecube games zijn. Nieuwere wii's kunnen deze games immers niet meer afspelen. De Wii-U ook niet. Als je wii oud genoeg is (en dus gamecube games kan afspelen) is het raadzaam om dit te vermelden bij je advertentie. Er zullen beslist kopers zijn die op zoek zijn naar een oudere wii.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet iedereen WIL spelen met een omgebouwde wii robomond en dan zijn die spellen wel wat waard, kijk maar op mp. Als je zegt dat de wii hooguit 100 waard is vind ik het raar dat je dan zegt dat je er niet meer dan 50 inclusief spellen en controllers voor kunt krijgen. Wat is het nu?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je goed leest, zeg ik dat je hooguit 100 euro voor de wii zelf kan vangen. (voor de wii zelf), maar dat ik denk dat hij er misschien net 50 voor krijgt. (nog steeds voor de wii zelf). De wii kost in de winkel immers 144 euro. (nieuwprijs). Dan zal €100 voor een 2ehands wii wel echt het uiterste zijn. Gezien de wii 100 miljoen x wereldwijd is verkocht, en de meeste bezitters ervan casual gamers betreft, die destijds een blauwe maandag op dat ding hebben gespeeld, zullen er vandaag de dag een groot aantal 2ehands worden aangeboden op mp, markten etc. Vandaar dat ik denk dat je de €100 niet eens gaat redden.
Maar dat is ook een kwestie van tijd. Als je lang genoeg wacht dan is er altijd wel een flapdrol die €100 betaald voor een 2e hands wii. Wat betreft de spellen heb je miss gelijk. Maar dan zal t beter zijn om deze los te verkopen en er 5 euro per stuk voor te vragen.
Dat geldt zeker voor de gitaren van guiter hero. Hier kan je misschien wel €20 per stuk voor vangen. Maar dan moet je ze wel los verkopen. De kans is klein dat een koper van dit bovengenoemde hele pakket ook geinteresseerd is in guitar hero en al haar atributen.
Je hebt meer kans op iemand die nog een potje guitar hero wilt spelen op zijn wii, maar erachter komt dat zijn gitaar het heeft begeven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk je bent nu wel een heel stuk uitgebreider, dat kon ik allemaal niet halen uit je eerste stukje. Ik vind een tweedehands wii overigens nooit 100 euro waard. Je hebt gelijk met de losse spellen, verkoop de wii zelf voor 45 euro en de spellen per stuk los erbij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat 100 met spellen los verloopt echt wel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb mijn wii onlangs verkocht voor 50 euro dat is echt niet veel en je spellen daar kan je niet meer dan tien euro pr spel voor kunt vragen