Hoe kan je Roller Coaster Tycoon 2, spelen op een Acer computer?

Als ik het spel wil openen komt er een error dat mijn videokaart niet correct is, hoe kan ik dat oplossen? Moet ik een nieuwe videokaart kopen zo ja? welke ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Je kan proberen je drivers te updaten van je videokaart.
Anders weet ik het ook niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het klinkt misschien raar, maar je kan een slechtere grafische kaart kopen. rollercoaster tycoon is een oudere game en zal misschien niet werken met de geavanceerde technologie van je hedendaagse grafische kaart.

Anders zou je even kunnen kijken op de link in de bron, kijken wat er mis is...