Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga de xbox in duitsland halen omdat hij hier pas in 2014 uitkomt maar bij welke webshop in duitsland kan ik met ideal betalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
779
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ideal is helaas NOG niet beschikbaar, maar er is wel een andere manier: Kijk of een Webshop "Sofort" Betaling heeft. Dit is namelijk al wel gelinkt naar een groot aantal banken in Nederland, en hierin kan je inloggen met je Ideal naam en wachtwoord en is veelal zonder extra kosten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In buitenlandse webshops kun je nog niet met iDeal betalen. iDeal is al wel bezig met voorbereidingen om dit in de toekomst mogelijk te maken. Helaas zul je een andere betaalwijze moeten vinden. Mogelijk kun je PayPal gebruiken? Veel webshops wereldwijd maken gebruik van dat betaalsysteem. Een PayPal account aanmaken was volgens mij gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ideal is helaas NOG niet beschikbaar, maar er is wel een andere manier:

Kijk of een Webshop "Sofort" Betaling heeft. Dit is namelijk al wel gelinkt naar een groot aantal banken in Nederland, en hierin kan je inloggen met je Ideal naam en wachtwoord en is veelal zonder extra kosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding