Ik ga de xbox in duitsland halen omdat hij hier pas in 2014 uitkomt maar bij welke webshop in duitsland kan ik met ideal betalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ideal is helaas NOG niet beschikbaar, maar er is wel een andere manier: Kijk of een Webshop "Sofort" Betaling heeft. Dit is namelijk al wel gelinkt naar een groot aantal banken in Nederland, en hierin kan je inloggen met je Ideal naam en wachtwoord en is veelal zonder extra kosten.

Het beste antwoord

In buitenlandse webshops kun je nog niet met iDeal betalen. iDeal is al wel bezig met voorbereidingen om dit in de toekomst mogelijk te maken. Helaas zul je een andere betaalwijze moeten vinden. Mogelijk kun je PayPal gebruiken? Veel webshops wereldwijd maken gebruik van dat betaalsysteem. Een PayPal account aanmaken was volgens mij gratis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ideal is helaas NOG niet beschikbaar, maar er is wel een andere manier:

Kijk of een Webshop "Sofort" Betaling heeft. Dit is namelijk al wel gelinkt naar een groot aantal banken in Nederland, en hierin kan je inloggen met je Ideal naam en wachtwoord en is veelal zonder extra kosten.