kan ik gewoon een YouTube account beginnen?

Ik wil een YouTube game kanaal beginnen. maar kan dit gewoon? een video opnemen en dan uploaden. moet ik hierbij denken aan copyright? ik weet dat het bestaat. Maar heb ik het ook nodig om filmpjes te mogen uploaden? bij elke game die ik ga uploaden zou ik dan CopyRight aan moeten vragen?

graag antwoord :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Je moet eerst g-mail hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kan gewoon een youtube kanaal beginnen.
je hoeft ook niet te denken aan copyright.
alles wat jij maakt is van jou, andere mensen mogen dit niet gebruiken zonder jouw toestemming.
copyright aanvragen hoeft dus niet, dat krijg je automatisch op alles wat jij maakt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat mag, zolang je de filmpjes maar zelf maakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een G-Mail account hebt kun je makkelijk een YouTube kanaal aanmaken. Als je de filmpjes zelf heb gemaakt hoef je je geen zorgen te maken over de Copyright. Pas als je andermans filmpjes op je eigen kanaal zetten kan je hier gedoe mee krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, had hem per ongeluk als reactie gezet
Je kunt van games gewoon filmpjes maken. Je maakt er niet een nieuwe game van dus is copyright aanvragen niet nodig. De filmpjes die je zelf maakt hebben direct copyright en zijn gelijk beschermd.