bestaat er een politie simulator voor mac?

Wat ik zoek is een redelijk realistische simulator waarbij je meldingen krijgt, mensen moet arresteren... etcetera etcetera.
Mijn MAC is 10.7.5
liefst gratis!

Mvg,

Jona

PS: Voor wie het kent, ik zoek een soort van GTA 4 met de LCPD:FR mod.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

In games van Grand Theft Auto kun je als je in een politieauto zit missies doen. Je ziet dan op de kaart stipjes staan van mensen die je moet achtervolgen. Ik weet niet 100% zeker of dat in elke GTA kan maar iig in GTA San Andreas. In GTA multiplayer kun je als je kiest voor de map Cops & Robbers voor een politieagent kiezen en daarmee gele en oranje 'criminelen' arresteren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je zoekt via Google kun je ook leuke achtervolgingsspelletjes vinden op sites als Elk Spel (gratis).

Toegevoegd na 5 minuten:
BESCHRIJVINGIn Police Simulator ben je politiechef van een korps in een Europese stad. Je stuurt politieauto's, helikopters, detectives en forensische teams aan om er voor te zorgen dat de wet gehandhaafd wordt. Geen misdaad mag onbestraft blijven!Police Simulator geeft je de beschikking over een gedetailleerde en realistische stadskaart. Scan naar gevaarlijke bendes, auto-achtervolgingen en rellen die zowel overdag als 's nachts kunnen plaatsvinden. Zendt de juiste eenheden op de onrust af en plan een goede strategie voor elke situatie!Hou in de gaten welke misdaden nog niet zijn opgelost en huur nieuwe detectives in om met behulp van bewijs een zaak te kunnen maken. Stuur vervolgens je politie-eenheden op de misdadiger af in Police Simulator!Een politie-eenheid is een goed geoliede machine mits de bevelhebber de juiste taken geeft. Zorg dat je personeel gemotiveerd blijft en niet teveel overwerkt. Alleen goed uitgeruste agenten kunnen de stress van de straat aan!Nu mag jij de boeven vangen in Police Simulator!

olitie Simulator 2013 is misschien wel wat voor je? Zie beschrijving: