mijn ps3 controller doet niet wat ik wil, hoe los ik dit op?

Als ik bij mw3 b.v.b. schiet spring ik en als ik loop buk ik. Dit is maar bij 1 vd 2 controllers

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
4.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk eens naar je instellingen op mw3, het kan zijn dat je controller-settings op tactical of een andere staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dit een originele dualshock-controller of een onoriginele controller?

Het beste antwoord

Probeer of het ook is bij andere spellen dat er niet gebeurd wat je wil. Als dit zo is kan je proberen om de controller te resetten. Dit kan je doen door een naald o.i.d in het reset gaatje te stoppen. Dit zit rechtsboven aan de achterkant van je controller. Als dit ook niet werkt moet je een nieuwe controller kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij alle spellen doet die het behalven bij mw3

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk is je controller gewoon stuk nieuwe kopen dus.. Eventueel op 2ehands sites want een nieuwe controller van playstation zelf kost snel 60euro
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk eens naar je instellingen op mw3, het kan zijn dat je controller-settings op tactical of een andere staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar dan zouden ze het toch allebij niet moeten doen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is mogelijk.
Volgens mij is het zo dat je allebei een andere configuratie kan hebben.
Dat is als speler 2 het liever heeft met inverted keys dat dat ook kan.
Probeer je controller eens te resetten op de achterkant is er een klein gaatje druk er op met een pen ofzo
in het geval dit niet werkt probeer dan de driver opnieuw te installeren ik weet spijtig niet genoeg hoe