Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet ik doen als mijn serienummer van sims 3 al in gebruik is?

ik heb een tijdje geleden sims 3 geïnstalleerd op mijn computer en dan ook met veel plezier gespeeld. maar toen ik vandaag weer wou spelen kreeg ik een berichtje van origin dat ik opnieuw moet inloggen. ik heb dan ook braaf een account aangemaakt maar toen ik mijn serienummer invoerde werd er gezegd dat deze al in gebruik is. hier baal ik heel erg van want ik heb wel gewoon voor mijn spel betaald. wat moet ik nu doen??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
994
Powergen
10 jaar geleden
Je hebt een nieuw account aangemaakt... dat is het probleem. Je kan waarschijnlijk gewoon het spel wel installeren met de CD en daar je serienummer invullen, maar op Origin kan je dat maar maximaal 1x doen en die staat dan dus waarschijnlijk op je account van een tijdje geleden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op internet kun je verschillende serienummers vinden. Sommige kun je gewoon gebruiken

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Waarom maak je ook een nieuw account aan je hebt toch al een account. Er wordt toch alleen maar gevraagd opnieuw in te loggen. Ben je wachtwoord kwijt kan je dit waarschijnlijk wel opvragen bij de maker. Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding