Beste/realistischste voetbalspel?

Ben op zoek naar een leuk, en realistisch, voetbalspel. (PC)

Groetjes :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Fifa 14 misschien of pes 14

Maar fifa en pes zijn nog niet uit waarschijnlijk in september
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ze nog niet uit zijn heb ik er niet zoveel aan natuurlijk. :)
En over pes 14 heb ik mn twijfels, als ie net zo slecht is als pes 13..
De meest realistische voetbalgames die je directe controle geven over je spelers op het veld zijn:

FIFA13 (FIFA14 komt deze november uit) en Pro Evolution Soccer 2013 (Pro Evolution Soccer 2014 komt rond november uit). Dit zijn populaire voetbalgames voor de PC, Xbox, Playstation en Wii.

Verder heb je ook Football Manager van Sega. Deze game draait meer om uit managen en coachen van je team. Verder heb je geen controle over wat de spelers op het veld doen. De huidige versie heet Football Manager 2013. De nieuwe versie komt meestal in november/december zijn. Deze versie zal Football Manager 2014 heten.

Een andere optie voor een managementgame voor voetbal is Online Soccer Manager. DIt is een gratis game die je online tegen andere mensen kunt spelen. Hier kun je je aanmelden:

http://www.onlinesoccermanager.nl/