kan iemand mij een link geven, waar ik minecraft map‘s kan downloaden, en dat ik ook de plattegrond heb?

Ik heb minecraft gekocht, alleen als ik een map wil downloaden, zie je nooit hoe de plattegrond van de hel map is... en anders kan ik het niet vinden....
dus wie kan mij een map geven, met de hele plattegrond van de map??

Hartelijk dank

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

Er zijn voor minecraft een aantal map viewers. Op de site die ik bij de bron heb toegevoegd staan een paar mooie viewers. Kijk maar eens rond en kies de viewer die je zelf het beste vindt.