Hoe zoek ik een vriend bij black ops 2 op de pc?

Op de PS3 kan ik zoeken naar vrienden, maar bij de PC kan ik geen zoekfunctie vinden. Een vriend en ik willen graag samen spelen, maar daarvoor moeten we eerst vrienden worden in het spel. Hoe moet dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ga naar Steam en kijk rechtsonder. Daar staat ''vriendenlijst weergeven''. Als je daar op klikt, zie je onderin iets in de richting van: vrienden toevoegen. Vraag aan je vriend zijn steam naam en vul die daar in. Als hij je verzoek accepteert, kan je In-Game op ''F'' drukken. Dan zie je ze naam en kan je hem daar inviten of joinen.