wat is WOM???

ik speel veel minecraft maar hij crasht heel vaak, ik keek bij zo'n vraag om dat te voorkomen en toen werd geadviseert WOM te updaten, ik wist meteen niet wat het was en ging het maar aan jullie vragen, als je de oplossing weet zal dat heel fijn zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

WOM betekend world of minecraft.
Dit is een hack-versie voor de gratis creative minecraft. (waar je dus niet voor hoeft te betalen) Je kan ermee vliegen en speedhack etc mee doen.

Maar aangezien je geen idee hebt wat dit is, en dus niet gebruikt hoef je het niet up te daten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt, maar ik speel de betaalde versie van minecraft, die crasht bij mij heel vaak, weet je ook meschien hoe je dat kan voorkomen