Waarom doet clash of clans het niet op alle wifi verbindingen?

Thuis kan het spel wel worden gespeeld, maar op school of bij bijvoorbeeld de mc donalds niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
3.3K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk omdat die wifi niet sterk genoeg is want mijn zoon speelt het wel op school.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat er op die openbare wifi punten toch restricties op de poorten en de data overdracht zit.
Games en video en dergelijk vreten data dus dat willen ze liever niet op openbare netwerken , ook een soort fair use policy, ook omdat de openzetten van de poorten gevoelig zijn voor "inbraak"
dus zijn openbare netwerken minder functioneel
en meestal niet toeganglijk voor games
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Games, porno en downloads zijn MEESTAL niet beschikbaar via "openbare wifi". Inderdaad door oa wat capthavoc zegt.